Inne

Koniec promocji tanich linii lotniczych ?

Generic 468x60

Tanich linii lotniczych nie stać już na proponowanie atrakcyjnych ofert promocyjnych dla swoich klientów? Nie jest tak do końca, choć roku 2008 nie można zaliczyć do szczególnie udanego dla całej branży, w tym przede wszystkim sektora low-cast. Szczególnie widać to, jeśli zestawi się wyniki tegoroczne z ubiegłorocznymi. Przewoźnicy wręcz prześcigiwali się w kolejnych promocjach, a ceny biletów były rzeczywiście bardzo niskie.


Nigdy nie było jednak mowy o tym, że kosztowały „symboliczną złotówkę”. Takich ofert już z pewnością się nie znajdzie – nawet „teoretycznych”, kilkanaście dni temu weszło w życie nowe prawo unijne, które zakazuje przewoźnikom podawania nieprawdziwych cen biletów (wcześniej w podanej w ofercie cenie nie uwzględniano na przykład opłat dodatkowych, takich jak np. opłata lotniskowa, czy za wystawienie biletu). Wciąż jednak można spotkać atrakcyjne cenowo oferty, takie jak na przykład do Rzymu, czy do Oslo za 99 złotych, promocje nie są jednak tak widoczne jak jeszcze kilkanaście miesięcy temu. Przedstawiciele tanich linii lotniczych nie są jednoznaczni w swoich opiniach na temat przyszłych promocji, niektórzy, jak np. z Ryanair, czy easyJet są dość sceptyczni. Inaczej jest w przypadku Norwegian Air Shuttle, którego zarząd twierdzi, że ceny biletów w roku przyszłym będą niższe, a to głównie dzięki najniższym od czterech lat cenom ropy naftowej a, tym samym paliwa lotniczego.


Zobacz również

Brak komentarzy

Odpowiedz

europa2 Image Banner 750 x 100