Inne

Linie lotnicze wprowadzają w błąd pasażerów korzystających z ich stron internetowych

Generic 468x60

Komisja Europejska przedstawiła niedawno raport dotyczący stron internetowych linii lotniczych. Jego wyniki są zaskakujące i to negatywnie. Podsumowanie raportu przedstawiła podczas specjalne konferencji prasowej unijna komisarz ds. ochrony konsumentów Meglena Kunewa. Z danych tych wynika, że aż jedna trzecia pasażerów z krajów Unii Europejskiej kupujących bilety lotnicze za pośrednictwem serwisów on-line jest wprowadzana w błąd, czy też otwarcie mówiąc – oszukiwanych. Serwisy są chaotyczne, powodują dezorientację klienta. Problemy nie mają charakteru incydentalnego, są uporczywe, uznane zostały za poważne, dotyczą wszystkich przebadanych linii lotniczych, a raport dotyczy łącznie trzynastu krajów UE, zanalizowano niemal 400 stron internetowych. W badaniu nie wzięto pod uwagę polskiego rynku usług lotniczych. Komisja Europejska podejmie stosowne działania wobec jednej trzeciej z badanych linii lotniczych, które według niej łamały prawa konsumenckie przedstawiając nieprawdziwe lub wprowadzające w błąd informacje.


Zobacz również

Brak komentarzy

Odpowiedz

europa2 Image Banner 750 x 100