Inne

Promocje na bilety receptą na kryzys w usługach lotniczych

Generic 468x60

Rok 2009 nie jest łatwy dla linii lotniczych – niemal wszystkie w ciągu kilku ostatnich miesięcy odnotowały straty spowodowane zmniejszonym zainteresowaniem klientów ich ofertą. Kryzys gospodarczy, z którym w mniejszym lub większym stopniu zmaga się cały świat wpływa również na decyzje osób, które zamierzają podróżować, bądź wybierają tańszy transport, bądź rezygnują z wyjazdów – dotyczy to zarówno lotów turystycznych, jak i biznesowych. Najmniejsze straty w pierwszym kwartale 2009 roku – jak pisze „Rzeczpospolita” – odnotowały niemieckie linie lotnicze Lufthansa (spadek o 2,2 proc.), o wiele gorzej jest w przypadku Polskich Linii Lotniczych LOT (spadek o niemal 20 proc.). Receptą na trudny okres są dla przewoźników lotniczych promocje. Pojawia się ich coraz więcej, dlatego planując podróż warto bacznie przyglądać się ofertom poszczególnych firm. Wśród liderów (jeśli chodzi o ilość proponowanych promocji) znajduje się właśnie PLL LOT, który niedawno zaproponował drugi bilet ze zniżką 50-procentową, oferuje również wysokie zniżki dla dzieci. Tego rodzaju promocję oferuje także Lufthansa – dzieci płacą aż o 80 proc. mniej niż w ofercie standardowej. Ciekawa jest również propozycja rządu hiszpańskiego – ci przewoźnicy, którzy w roku 2008 utrzymają liczbę przewiezionych pasażerów na poziomie z roku 2008 będą zwolnieni z opłat lotniskowych.


Zobacz również

Brak komentarzy

Odpowiedz

europa2 Image Banner 750 x 100