Polskie Linie Lotnicze LOT od dłuższego czasu modernizują i uatrakcyjniają swój serwis internetowy – niedawno jego nowym elementem stał się wirtualny asystent, aplikacja ta umożliwia korzystającemu z serwisu internetowego przewoźnika nawiązanie kontaktu on-line, w „konwencji” czatu internetowego.
Asystent odpowiada na szereg pytań, które są najczęściej zadawane i stosukowo najbardziej „charakterystyczne”, może się jednak zdarzyć, że klient będzie chciał zadać pytanie bardziej szczegółowe, jeśli asystent wirtualny w swojej bazie nie znajdzie właściwiej odpowiedzi, wówczas korzystający z serwisu internauta może skontaktować się bezpośrednio z odpowiednim pracownikiem LOT-u, również za pośrednictwem serwisu www. Kontakt z konsultantem można także nawiązać w ramach prowadzonego czatu internetowego. Te nowe rozwiązania, które w znacznym stopniu usprawniają komunikację między firmą i jej klientami mają służyć także zwiększeniu zainteresowania zakupem biletów przewoźnika za pomocą serwisu internetowego. Klient, który na bieżąco w trakcie procedury zakupu może konsultować się z wirtualną stewardessą albo pracownikiem LOT-u nabędzie pewności co do prawidłowego przebiegu transakcji.
Brak komentarzy